Reakcija
      

Spletne strani Misija Evrovizija

Opis
projekta

TV Slovenija se je odločila, da bo letos k izboru slovenske pesmi Evrovizije pristopila na drugačen način. Oblikovali so oddajo Misija Evrovizija, na kateri izbirajo slovenskega predstavnika/predstavnico za nastop na Evroviziji 2012 v Azerbadžanu.

Želja naročnika je bila, da je spletna stran Misija Evrovizija narejena v barvah logotipa (rdeča, modra, bela). Kot glavna ciljna publika so bili opredeljeni mladi, a vseeno mora biti oblikovanje spletne strani primerno tudi za starejšo publiko. Navigacija po strani mora biti čim bolj preprosta in fluktualna.

Izdelava spletne strani je bila zaupana Reakciji – poskrbeli smo za načrtovanje in oblikovanje strani, za programiranje so pa poskrbeli v Multimedijskem centru (MMC) RTV SLO.

Podatki
o projektu

Naročnik: TV Slovenija

Spletni naslov: www.misijaevrovizija.si

Objavljeno: October 2011

Naročnikovo
mnenje

Ustvarjalci največjih in najbolj odmevnih zabavno-glasbenih oddaj na Televiziji Slovenija radi povabimo k sodelovanju perspektivne in kreativne sodelavce. Miha Maček iz podjetja Reakcija zagotovo sodi v krog takih ljudi. Spletna stran, katere izdelavo smo naročili v Razvedrilnem programu, je sveža, interaktivna, razgibana in obiskovalcu omogoča atraktiven pregled vsebin, povezanih z izborom zmagovalke (-ca) za nastop na Pesmi Evrovizije.

Andrej Hofer, urednik oddaje Misija Evrovizija

Kontakt
Naslov:


Telefon:
E-pošta:

Finančni podatki
ID za DDV:
Banka:
TRR:

Reakcija d.o.o.
Cesta 27. aprila 45
1000 Ljubljana
041 282 583



SI18468837
Nova Ljubljanska banka
SI56 0201 0025 7927 428
Sporočilo

Če vam lahko kako pomagamo, nam pošljite sporočilo.

    Ime in priimek:

     

    E-naslov:

     

    Naslov:

     

    Sporočilo:

     

    Koliko je ena plus dva?
    Odgovor zapišite s številko:

     

    To vprašanje je namenjeno preprečevanju pošiljanja nezaželene pošte.

     

     

    ©2024 Reakcija | Sitemap