Spletne strani Misija Evrovizija

Opis
projekta
TV Slovenija se je odločila, da bo letos k izboru slovenske pesmi Evrovizije pristopila na drugačen način. Oblikovali so oddajo Misija Evrovizija, na kateri izbirajo slovenskega predstavnika/predstavnico za nastop na Evroviziji 2012 v Azerbadžanu.
Želja naročnika je bila, da je spletna stran Misija Evrovizija narejena v barvah logotipa (rdeča, modra, bela). Kot glavna ciljna publika so bili opredeljeni mladi, a vseeno mora biti oblikovanje spletne strani primerno tudi za starejšo publiko. Navigacija po strani mora biti čim bolj preprosta in fluktualna.
Izdelava spletne strani je bila zaupana Reakciji – poskrbeli smo za načrtovanje in oblikovanje strani, za programiranje so pa poskrbeli v Multimedijskem centru (MMC) RTV SLO.

Podatki
o projektu
Naročnik: TV Slovenija
Spletni naslov: www.misijaevrovizija.si
Objavljeno: October 2011

Naročnikovo
mnenje
Ustvarjalci največjih in najbolj odmevnih zabavno-glasbenih oddaj na Televiziji Slovenija radi povabimo k sodelovanju perspektivne in kreativne sodelavce. Miha Maček iz podjetja Reakcija zagotovo sodi v krog takih ljudi. Spletna stran, katere izdelavo smo naročili v Razvedrilnem programu, je sveža, interaktivna, razgibana in obiskovalcu omogoča atraktiven pregled vsebin, povezanih z izborom zmagovalke (-ca) za nastop na Pesmi Evrovizije.